NIEUW fotos van het duiken!

Trip Start Nov 24, 2007
Trip End Jan 12, 2008

Flag of Malaysia  ,
Monday, November 26, 2007

De reis naar het resort midden op zee was vrij vermoeiend vooral omdat we om 2 uur 's nachts gingen slapen bij Olaf in Kota Kinabala en al om 5.30 uur moesten opstaan voor het vliegtuig naar Tawau, na 45 minuten vliegen nog 1,5 uur met de bus en dan 45 minuten met de speedboot. Maar de trip was zeer de moeite waard want het resort ws echt fantastasch!!! midden op de oceaan en toch had je warm en koud stromend water en electriciteit (het bleek dat ze om de dag een boot vol water vanaf  het vast land laten komen. Luxe overal. We hebben daar elke dag heerlijk gedoken, prachtige ogeving, veel koraal, overal schilddden en haaien (nog nooit zo veel gezien). Helaas hadden we iedere avond een storm waardoor het zicht niet optimaal was, maar we hebben enorm genoten. En heerlijk en veel geslapen. We kwamen daar een man uit Nieuw Zeeland tegen die ons nog heel wat tips heeft gegeven, dus de planning is iets aangepast!