Dägä puuterihurmiossa + yhteystiedot

Trip Start Jan 14, 2008
Trip End May 22, 2008

Flag of France  ,
Tuesday, January 22, 2008

Pakko laittaa pari videopätkää Dägän hurmiosta, kun se on vaan niin huippu tuolla lumenseassa ja kaikki koko ajan kyselee, miten se pärjää! (Aika hidas ilmeisesti kyllä ladata ne.) Tänään me laitettiin se pitämään välipäivä ja otettiin messiin kauppareissulle ni koko matkan se selkeesti kuolasi autonikkunasta lumisia seinämiä, että tonne! Misa tuli eilen ja on seuranamme huhtikuun puoleen väliin saakka. Dägän virallinen aamu-ulkoiluttaja! On se kätevää, kun on au pair, joka hakee aamulla tuoreet patongit ja vie koiran ulos, että me saadaan kääntää kylkeä :) Misa punkkaa tuossa kerrossängyssä eteisessämme ja me Valtterin kanssa pötkötellään tässä olohuoneen puolella levitetyllä sohvalla. Dägä voi sitten aina valita kenen viereen käpertyy. Vanha jengi koossa taas.

Tänään olin Misan ja Nikin kanssa laskemassa muutaman laskun Valtterin hoidellessa pelisaldojaan kondikseen. Se on lyönyt itelleen kauheen kovat tavotteet ja meinaa uskollisesti lähes joka ilta jaksaa pelata. Misa oli ihan fiiliksissä, kun sai taas sukset alle mutta kuulemma koville otti jaloissa! Oltiin myös Brianconissa hoiteleen ruokahyllyt täyteen ja hyvin me sieltä ruokaa haalittiinkin. Aldin varmaan kuusi metrinen kassahihna ei riittänyt, kun ladottiin se täyteen kamaa ja lähes kolme kärryllistä me shopattiinkin. Kivaa, kun on ruokaa ja juomaa!

Ensi yönä lupailisi, että lunta tulisi kymmenisen senttiä ja sehän sopii meille!

Tää meijän kämppä on muuten myynnissä. Noin 30 neliöö ja hintapyyntönä 90 000 euroa. Sais Valtterilla mennä kauden pelit hyvin ni voitas shopata oma kämppä täältä toisesta kotipaikastamme :) No ei..ei kauheen hyvä sijoitus olisi. Vuokraisäntämme on kyllä käynyt ahneeksi. Havaitsimme, että samassa talossa kaikilla muilla on paljon halvemmat vuokrat mutta toisaalta ollaan kyllä ainoita nettiyhteyden omistajia vissiin. Tällä kaudella maksamme vedestä ja sähköstä erikseen mikä tarkoittaa, että pääsen taas harjoittamaan sähkönsäästökampanjaa, joka jo Theresella asuessamme tuli tutuksi, kun tässä maassa on niin ihanan kallis sähkö. Kuumista pitkistä kylvyistä ei kyllä silti luovuta.

Tässä vielä seuraavaksi neljäksi kuukaudeksi uudet yhteystietomme:

Real-postia saa ja on toivottavaa lähettää osoitteeseen

Les Balcons de la Meije
Bat 1, Apt 50
05320 La Grave
France

Sähköpostiosoitteemme on vanhat tutut:

annilehtonen(at)hotmail.com
Valtterille voi laittaa myös minun osoitteen kautta.

Suominumeromme ovat
Anni 0400-895861
Valtterille voi viestitellä myös minun numeron kautta.

Lankanumeromme Ranskassa on
+ 33 (0)4 76 11 02 44