Kotona ollaan

Trip End May 31, 2007

Flag of Finland  ,
Friday, June 1, 2007

Kotona ollaan! Tukholmassa oli mukava taas piipahtaa ja lauantaiaamuna hyppäsimme Viking Linen paattiin, joka meidät Ahvenanmaalle. Siellä Valtterilla oli pokeriturnaus, jota ennen söimme hyvän lounaan golfkentän ravintolassa ja pääsimme lyömään golfia rangelle PAF:n järjestämään häppeninkiin. Sen jälkeen itse turnaus pelattiin Kungsholmenin linnassa eli oli aika makeet puitteet. Peli sujui hyvin ja Valtteri tuplasi kassankin ja oli mukana pelissä kuutisen tuntia, kunnes ikävä kyllä noutaja tuli. Hieno kokemus oli kuitenkin! Talo tarjosi meille illallisen, muuten hengasin mestoilla ja annoin ihmisten ihastella ja hoivata Dägää. Yövyimme viimeisen yön Puntossa ja seuraavana päivänä Viking toi meidät ihan maankamaralle Turkuun ja Dägä oli siis onnellisesti salakuljetettu kotimaahansa!

Sunnuntaina ajoimme Mäntyharjulle mökille, jossa vietimme tähän torstaihin saakka rakennusprojektissa ja vesisadetta pidellen. Nyt on arki koittanut ja aika karuna jälleen kerran. Kämppä on pommin jäljiltä vuokralaisen ansiosta. Ihan törkeä siivo, sillä kaveri ei ole kyllä tainnut puoleen vuoteen tehdä mitään siivouksen eteen. Tuntuu aika raskaalta näin muutaman tunnin kotona olon jälkeen mutta ehkä tämä tästä iloksi muuttuu! Ensin rankka siivousprojekti, sitten vaatehuoneen purku ja lopuksi koko matkalastimme purkaminen mutta aion kyllä viettää myös viikonloppua ystävien ja golfin parissa. Ehkäpä näin hienon reissun ansiosta pitää vähän kärsiäkin! Melkein kymppitonni on kilometrejä takana ja maita yhdeksän ja monta hienoa muistoa ja kokemusta. Ohessa vielä muutama kuva viimeisiltä päiviltä, kun Tukholmassa jäi kuvien lataus kesken.

Iso kiitos kaikille lukijoille. Itselläni on ollut suuri ilo tarinoida ja kiva huomata, että lukijoita on niin runsaasti.. ehkäpä ensi vuonna sitten taas!