Kausi pulkassa viimeisiltäkin

Trip Start Jan 19, 2009
Trip End Apr 18, 2009

Flag of Finland  ,
Friday, May 8, 2009

Nyt on saatu viimeisetkin matkalaiset kotimaahan ja kovasti sitä on odotettukin. Olihan lähtö kuulemma sieltä haikea mutta paljon myös hyviä puolia :) Eipä oo kaveri hirveän ahkeraan kirjotellut meille lukijoille mutta kuulemma viimeiset viikot meni mukavasti. Välillä vähän kurjaa keliä mutta monia hyviä puuteripäiviä ja unelma Chirouzeja..kyllä kateeks kävi! Säätiedotus ainakin lupasi yhtenäkin yönä huhtikuun lopussa vielä 70cm puuteria, että todella ei voi tietää, mikä ajankohta vuodesta on se paras. Grekiä, joka on Graven HC lasku oli laskettu kolme kertaa vikoilla viikoilla, kun useana vuonna sitä ei lumen puutteen vuoksi pääse ollenkaan laskemaan. Jopa Trifide kolmosen oli joku kilipää tullut alas vaikka siitä on varmaan viitisen vuotta, kun se on ollut laskukunnossa ja oli se droppi nytkin aivan hullu. Jep mutta kautta riitti loppuun saakka! 3.toukokuuta hissit sulkeutuivat ja Dägsy ja Valtteri pakkasivat kodin pakettiin ja ajelivat Ruotsin läpi kotia kohti. Täytyy sanoa, että oli iloinen jälleennäkeminen ainakin Dägän hännän heilutuksesta päätellen :)

Mulla on ollut vähän sopeutumisvaikeuksia kotimaahan mutta Vappu oli deadline piristyä ja alkaa sosiaaliseksi ja eihän se edes vaikeeta tehnyt, kun kelit on olleet niin upeita. Töihinkin on päässyt mukavasti käsiksi ja myynti rullaa mainiosti. Ehkä ensi viikolla jo löydätte sivummekin auki www.mybutler.fi eli Virtuaalinen Hovimestari. Kyseessä siis netissä ja mobiilisti toimiva mainostus- ja viestintäjärjestelmä mainostajien ja kuluttajien kohtaamiseen. Tulette vielä kuulemaan :)

Huomenna muutetaan Hankoon. Tapiolan kämpästä käydään ryöväämässä ainakin taulutelkkari ja työtuoli ja varmaan paljon muita aarteita ja sen jälkeen lähetään kattelemaan mitäs sitä tuli hankittua. Kivaa..ollaan aika fiiliksissä. Itse kyllä reissailen ees taas työkuvioiden vuoksi ja täällähän mua odottaa aina Eerikinkadun juhlahuoneisto..Valtteri varmaan viettää lähinnä Hangossa kesän. Mutta ihan vielä meitä ei kyllä taida saada tuonne hyiseen veteen vaikka Kiteilyä kovasti ootellaankin. Ehkä sitä ennen pitää keskittyä golffiin ja laskuvarjoiluun!

Kiitos kaikille lukijoille ja aurinkoista kesää ja ehdottomasti tervetuloa Hankoon moikkaamaan. Oli pakko vielä raportoida, että koko perhe on palannut onnellisesti kotiin ja hieno kausi on takana!