Kohta se alkaa...

Trip Start Jan 19, 2009
Trip End Apr 18, 2009

Flag of Finland  ,
Saturday, January 17, 2009

Heissan taas uskolliset vanhat lukijat ja tervetuloa kaikki uudet!

Taas on kausi edessä Alpeilla ja onneksi yhdessä onnellisesti. Sooloilut on nyt sooloiltu ja loppu hyvin kaikki hyvin. Valtteri on ollut Gravessa jo 4.tammikuuta saakka ja itse lennän maanantaina perässä. Laskeminen ei kuulemma ole ollut kauhean herkkua, koska lunta ei ilmeisesti ole tullut kuukauteen vaikka pohjat kai ovatkin hyvässä kunnossa. Tekee terää pohkeille aloittaa treenaus jäisellä vuoren kukkulalla. No itse pääsen nauttimaan toivon mukaan jo paremmista olosuhteista, sillä sunnuntaiksi lupaa uutta lunta.

Asumme tänä vuonna uudessa kämpässä, samassa talossa kylläkin. Postia saa lähetellä:

Les Balcons de la Meije
Apart. 6
05320 La Grave
France

Sähköposti annilehtonen@hotmail.com ja lankapuhelinnumeron saan ensi viikolla.

Netti tulee ensi viikolla, joten jatkossakin päivittelen kuulumisiamme ja ehkä muutaman puuterin pöllyttelykuvankin laitan näytille :)

Olen vuokrannut myös maaliskuuksi toisen kämpän vanhaa leipomoa vastapäätä, joten jos olet tulossa mestoille niin infoile ja katsotaan löytyykö vielä ylimääräistä majoitusta. Tänä vuonna omasta kämpästämme loppuu meinaan hostellitoiminta :) Laskea ja bilettää toki on siistiä porukalla mutta ajattelimme nauttia tänä vuonna jopa kahdenkeskeisestä ajastammekin.

Ihana elämä odottaa siis taas seuraavien kuukausien ajan meitä kahta ja teille on tarkoitus tuoda myös mukavia nautintoja lukuhetkien parissa. Millään en malttaisi odottaa, kun ylihuomenna Valtteri ja Dägä hakee minut Grenoblesta taas tuttuun ja ihanaan kotikyläämme!

Ps. Ilmoitathan, jos haluat, että lisään tai poistan sinut listalta, joka kertoo sähköpostiisi automaattisesti, kun uusi tarina on tullut.