San Fran - LA

Trip End Mar 13, 2008

Hollywood Inn & Studio Suites

Sunday, March 9, 2008

Tegime tiba hilisema ärkamise arvestades eesolevat pikka sõitu. Kõigepealt sai sõidetud lääresanniku surfimekasse, Half Moon Bay'sse. San Franist oli sinna ca tund sõitu ja kui jõudsime ookeani äärde, siis kõrgelt kaldaservalt kaugele ookeani vaadates tundus, et olime teinud tühja otsa. Autost paistis meie väga vagur. Siiski läksin jalgsi tiba lähemale servale ja sealt otse alla käis sihuke möl, mida selle reisi jooksul tõenäoliselt pole veel näinud. Surfareid oli paras jagu. Kõik pikka kalipsosse peitu pugenud. USA lääneranniku eripära on külm vesi, mis ca 10-12 kraadi. Päris kõva katsumus seal vees liguneda. Nägime kõiksugu sõitjaid - ilusaid sooritusi ja haledaid kukkumisi, aga see koht tasub külastamist.
LA'sse jõudsime tiba liiga hilja. Meie üllatuseks keerati elmisel ööl kella ja jäime kõikjale suts hiljaks. Turismiinfost saime telefoni teel teada, milliseid tänavaid kammida, et saada hotelli. Peale mitut kõnet ja päringut hinnaklassis 170$+ ning asunud juba hotelli poole teele, hüppasime igaks juhuks teele jäänud juhuslikust motellist läbi. Saime korraliku ning puhta motelli 65$ öö ja kõik olid väga rahul.
Muuseas meie selle reisi plogi on juba 1316 korda vaadatud. :)