Las Vegas

Trip End Mar 13, 2008

Flag of United States  , Nevada
Wednesday, March 5, 2008

Sellel hommikul tegime vist magamise rekordi - ärkasime ca 12 paiku ja jokutasime veel parasjagu oma tubades, nii välja saime ca poole kahe paiku. Aeg oli uurida tsipa shopinguvärki, et kas paljukiidetud USA outletid on nii vinged kohad, kui kuulnud olime. Võtsimegi ühe suurema ette ning Anne ja Gerli suutsid seal ilma erilise vaevata kogu ülejäänud päeva veeta. Segamini on ühebrändipoode ja poode erineva valikuga brändidest - viimane käis eelkõige jalanõude kohta. Hinnad on tõesti odavamad kui Eestis ja algatuseks oli päris põnev. Varsti selgus, et valik on üsna sarnane ja näiteks kellade ostmise huviga läksid mehed varsti edasi spetsiaalsesse suurde kellapoodi.
Õhtusöögi otsustasime teha oma hotellis asuvas üle linna kõrguvas SkyToweris (kõrge vaatetorn, mille tipus asuvad restoran ning mõned hullud karusselid).
Restorani hinnad olid päris kobedad, aga see-eest toidukvaliteet kohe superhea. Kuna tegemist on ju läbinisti kiirtoidumaaga, siis oli hea mõelda, et kui tahetakse, osatakse ka normaalset toitu väga kvaliteetselt valmistada. Nautisime päris pikalt. Meie Ristoga sõime eriti hõrku lammast ning hea oli, et selle sai võtta kahepeale - olime eelmisest õhtust õppinud, et ühest praest piisas täiesti kahele.
Restoranist avaneb muljetavaldav vaade linnale ning restorani tasand ringles aeglase tempoga - nii on õhtusöögi jooksul võimalik ära näha kogu linna panoraam. Maapinnalt meeletutena näivad hotellid olid siin justkui peopeal ning leidsime, et panoraamivaade on küll väga äge, aga tõelise tunde sellest linnast saab kätte ikkagi tänavatel kõndides.
Peale sööki uudistasime hulljulgeid ja lõbujanulisi tornikülastajaid, kes erinevatel karussellidel ja atraktsioonidel sõitsid. Meie kokkuvõte neist oli, et - täiesti segased!
Üks neist meenutas kiirrongi põhjatusse sügavusse. Neli toolirida inimesi saadeti hirmsa hooga mööda lühikest reelingut alla, nii et rong, millel nad istusid, libises poolenisti üle liiprite ning jäi sügaviku kohale kõrguma, siis tõmmati sama hooga tagasi, hüpitati üles alla ja tehti neist oimetutest grimassidest ka hulgaliselt pilte, mida hiljem raske raha eest maha äriti. Oli veel üks karussell, mis keerles ja raputas sügaviku kohal ning siis päris tornitipust vabalangemine.
Edasi toimus jagunemine sektsioonidesse. Naised läksid tubadesse mõnusalt puhkama ja mehed kasiinosse uudistama. Tagasi tulid nad sealt igatahes päris hilja.