Paihia, Bay of Islands

Luxury Apartments

Flag of New Zealand  ,
Tuesday, February 26, 2008

Lebo päev. Magasime kaua ja tegime reisikulude kokkuvõtteid. Väga hull olukord polnudki J Peale lõunat vaatasime linna, mis on väga ilus ja mõnus. Leidsime ühe teeäärse golfiväljaku ja katsusime selle "greenide" muru. Peab mainima, et see on kuidagi eriliselt pügatud. Väljakult avanes ilus vaade lahele ja linnale. Tegime pilti ja nautisime. Käisime ära ka Haruru kosel, mis oli senini nähtutest veerikkaim, kuigi mitte eriti kõrge. Gerli idee peale teha ise õhtusöök, suundusime poodi. Sealt sai kokku ostetud päris suur hulk erinevat kraami. Edasi otsisime üles internetipunkti, kus sai tiba blogi üles laetud ja maile vaadatud. Käisime Axiga korra Opias, kus pakuti purjejahte rendiks, aga need osutusid sellisteks rontideks, et matsime selle mõtte hiljem maha. Korteris läks kõvemaks vaaritamiseks. Mina tegelesin sea sisefileega, Gerli salati ja muude lisanditega. Serveerisime selle rõdule ja lasime toidul heamaitsta. Meeleolu hoidis üleval mõningad pudelid valget veini ja hea seltskond.