Home, sweet home!

Trip Start Mar 18, 2012

Flag of Australia  , Victoria,
Sunday, May 13, 2012

Et trist hej,

... For nu er det gaaet op for os, at vi skal hjem. Efter 2 maanders rundrejse i fantastiske Australien og skoenne Indonesien er det nu paa tide, at vi siger auf wiedersehen (vi magter btw ikke at hoere paa flere tyskere!!!). Vi sidder nu i Melbourne efter 3 dejlige og afslappende dage i Cairns (vi lavede ikke en skid - og dog, Camilla fik huller i oererne!! Og vi naaede ogsaa en sidste australsk bytur med en hel flok svenskere), og i aften gaar vores fly hjem til kolde DK. Vi glaeder os lidt pisse meget til dansk mad (leverdreng og saltlakrids) og de dejlige danske mennesker, men kommer til at savne livet som backpackere - for hold kaeft hvor har det vaeret en fantastisk og uforglemmelig tur!!

Her til sidst vil vi gerne liste nogle af turens hoejdepunkter op (i aegte Nynne-stil - vi beklager, hvis nogle af dem er lidt interne, men vi magter ikke at goere alle eksterne), og udbringe en skaal i snakebites for en udover det hele vidunderlig rejse!

Personer, vi ikke kunne have gjort det uden:
- Jes Dorph Petersen (og hans formodentlige dejlige speedos)
- Jan Pytlick look-a-like'en, som vi moedte paa Bali (en trist, udbraendt mand paa jagt efter unge thai-piger).
- Bryan, vores BS-agtige guide i Outbacken. Uden ham var vi doede nu.
- HARRY POTTER!!
... Og selvfoelgelig de 14 dejlige piger, som vi rejste rundt med den foerste maaned!

Personer, vi er kede af at have moedt:
Svenskeren under navnet 'lange-Jan', som bagte pandekager og var lidt irriterende.
- Tyskere generelt.
- En snorkende skaevoeje
- Den vold-store edderkop i Cairns.

Ting, vi er evige taknemmelige for:
- Indonesiens bananpandekager!
- Snakebites
- Vandmelon i alle afskygninger (ogsaa vandpibe)
- Melbournes bland-selv-slik!
- Swags i outback'en
- Myggespray og fluenet
- Camillas konstante evne til at falde over alting
- Annes rod.
- Popcorn (altsaa kun Camilla)
- Mad generelt (mmmmmh)

Turens sjoveste citater:
- "Ej jeg troede her var varmere" (Camillas udtalelse fra morgenen af paa Bali - den kom hun til at traekke i sig mange gange i loebet af turen)
- "Fire is fun" (Annes forsoeg paa at vaere sjov i en elevator)
- "Oh I thought you were a sailor" (Anne igen)
- "You want Asian Boy, you like small things?" (No need to explain more...)

Og ja, hvis I taenker, at man har god tid, naar man magter at lave saadanne lister, saa ja, vi har lige pt 12 timer inden vores fly flyver (og vi har ikke noget sted at vaere), saa det vil sige vores 12 sidste timer af rejsen. Og hvad skal vi saa bruge dem paa? Vi skal da selvfoegelig i biografen!

Saa et sidste hallo til Jer derhjemme - vi glaeder os fandme til at se Jer om 3 sek!
Og et farvel til Aussie-land og koalaer og nemo - det er fandme ikke sidste gang, vi ses!

Hugs and kisses (for the last time...)
Anne og Camilla