Dag 1: Brussel - Hanoi

Trip End Jul 04, 2008

Flag of Belgium  , Limburg,
Thursday, June 5, 2008

Dag 1: Brussel - Hanoi

Vandaag is het zover, de dag waar we al zolang naar uitkijken is eindelijk aangebroken. Ik had me hem wel anders voorgesteld: lekker relax in de zetel, alles goed ingepakt en geen zorgen meer. Niets is minder waar. Vannacht hebben we nog liggen inpakken tot 2:00. Vanmorgen alles terug uitgepakt omdat we toch net iets te veel meehadden. Ondertussen proberen we het ook nog een beetje proper te krijgen hier en leggen we onze katten voor een laatste keer in de watten.
Waar de tijd de laatste dagen echt voorbij kroop vliegt ie nu dat het mooi is om zien. Tegen de middag vertrekken we naar het station in Hasselt om daar de trein te nemen naar Brussel-Zuid. Van daaruit de TGV op richting Parijs om dan af te sluiten met een comfortabele vlucht van +/- 13 uur en uit te stappen in Hanoi. Lijkt allemaal kat in het bakkie, ware het niet dat we nu al met een enorm slaapgebrek zitten. Ha, maar waarom zou ik klagen als ik weet dat wij voor een maand strand, avontuur en ontspanning staan terwijl jullie nu allemaal in dit klote weer naar jullie werk moeten :-). Zo, wij gaan ons stilletjesaan bepakken gelijk 2 muilezels en op naar Vietnam zou ik zo zeggen. Het amusement nog op het werk en misschien tot morgen.

Davy & Annelies

evilkalah
evilkalah on

Fijne reis gewenst.
Davy & Annelies ik wens jullie een fijne reis.

Groetjes vanuit het werk met zicht op klote weer.

Chris

lianna
lianna on

bijna tijd ;-)))
Hey wereldreizigers,

Voor de volgende dagen, weken ... veel reisplezier, mooi weer (wij offeren ons op en houden de regen hier) geniet, maak jullie hoofd leeg en denk af en toe een keertje aan ons.

tot binnenkort
anne tommy sammy

cilly
cilly on

broertje en schoonzusje
u verslagen zijn schitterend om te lezen, lacg me ziek met die van jullie, ben blij dat het goed gaat, geniet ervan en kom maar snel terug...
tot 4 juli (is nog lang)
kusjes Cilly Elena en Philippe

alfasleeper
alfasleeper on

brokebackpacker mountain
volgens mij zitten die gewoon in de Ardennen - verhaalkes te verzinnen :-)

ik ben jaloers ! en, ge weet et he Davy (> schoon souvenierke ! - en geen zakske rijst he manneke)

Paul

anneldavy
anneldavy on

Re: brokebackpacker mountain
Hey Paul Mc Farthy

ik zal een souvenierke voor je meenemen. Het is blauw en staat ongeveer een week rond je oog voor het groen en geel wordt.

grtz from Hanoi City

alfasleeper
alfasleeper on

Re: Re: brokebackpacker mountain
cool een van kleur veranderende bril - handig voor met carnaval

regent het ook in de Ardennen ?