Oktober

Trip End May 06, 2013

Flag of Australia  , New South Wales,
Monday, October 15, 2012

G'day!

Ons vorige blog is weer een maandje geleden. Maartje en Tim zitten al in het vliegtuig (andere vluchten) en er moest maar even een tussenblogje geschreven worden.

Na onze twee weken vakantie zijn we weer gewoon aan de slag gegaan. Willem heeft het eerste verslag alweer af, en gaat nog steeds elke dag hardlopen naar Opera House en terug.
We hebben veel feestjes gehad, veel geBBQd, en ons de laatste anderhalve week verveeld met het slechte weer ;). Dat zal jullie thuisblijvers wel goed doen, ook hier was het niet lekker buiten..

Toch hebben we weer redelijk wat dingen gedaan en gezien. We zijn naar Luna Park gegaan, aan de andere kant van de haven (North Shore). Daar hebben we rondgekeken, en over de brug terug gelopen. Luna Park is een oud soort kermis. Meer dan foto's maken is er niet echt te beleven.

Ook wou ik de Art Gallery of NSW bekijken. Het gebouw is heel indrukwekkend. Binnen is er alleen minder te beleven, sommige ruimtes lijken meer met rotzooi gevuld te zijn. 's Avonds heb ik een poging gedaan pannenkoeken te bakken. Voor Willem speciaal met spek! De pannen waren alleen niet anti-aanbak dus heb ik er wat speciaals van gemaakt.

Verder zijn we heerlijk uit eten geweest bij Mamma's. Daar hebben we de beste lasagne gehad tot nu toe in Sydney.

Toen het een dagje mooi weer was zijn we weer naar Bondi Beach geweest. Maar inplaats van op het strand te liggen hebben we de lange Coastal Walk gedaan. Van Bondi Beach naar Coogee Beach.

Ook kon nog een keer Blue Mountains niet ontbreken. Samen met David zijn we weer op pad gegaan. Hij leidde ons naar een waterval track met ongelofelijk mooie watervallen en beekjes!

Maar vanaf morgen dus Maartje op bezoek! We gaan met z'n tweetjes een weekje weg, en veel zusje-dingen doen. Super veel zin in!