The other side of the world!

Trip Start Jun 09, 2012
Trip End May 06, 2013

Our place

Flag of Australia  , New South Wales,
Thursday, July 12, 2012

G'day mate!

ik heb me eindelijk gevoegd bij mijn Willem, die hier al een maand zonder mij heeft moeten zien te overleven.. Ik moest eerst mijn studiejaar afronden (cijfers zijn nog niet binnen!).. Ondertussen is Willem druk bezig geweest! Na talloze kamers te hebben bekeken, tig oplichters ontlopen te hebben, heeft hij een leuk plekje voor ons gevonden!!
Nergens rotzooi, maar het is wel een typisch mannenappartement dus alles is vies, blegh! Ik ben al aan de schoonmaak begonnen.. We hebben 3 mannen als huisgenoot, een Brazialiaan, Japanner en een Tsjech. Je komt in Sydney bijna geen Australiers tegen. Maar we wonen hier wel mooi aan 68 Campbell St, midden in het centrum!
Ondertussen is Willem begonnen met studeren en heeft hij zoals altijd niet stilgezeten.

Na een veel te lange vlucht (wie serveert er nu zalm in een vliegtuig? :S) ben ik veilig aangekomen. Toen Willem me op kwam halen was ik de reis alweer vergeten! Om in het ritme te komen mocht ik niet slapen, en met moeite is het Willem gelukt me wakker te houden tot 's avonds laat. Hij heeft me de eerste dag meteen The Opera house, Hyde Park en The Botanical Gardens laten zien. Niet dat ik daar half slapend veel van mee kreeg ;) maar het was wel mooi. Nu heb ik zelfs geen last van jetlag!!
Ik mis mijn vrienden en familie nu al :( we hebben nog even..
De volgende blog volgt binnenkort, maar nu weten jullie dat ik veilig bij Willem ben aangekomen!

Voor verdere details ben ik available op Skype ;)..

(Idd, Anna is aan het schrijven. Als Willem zin krijgt om een verhaal te typen zetten we dat er wel apart bij.. Ik zie het alleen nog niet gebeuren haha).

saskia on

Hoi Anna: nu jij er bent zien we eens een foto! we hadden alleen nog maar via skype de slaapkamer gezien! Fijn dat je goed aangekomen bent. Houdt de mannen maar goed onder de duim! Leuk dat je een blog bij houdt! Zelfde format zo te zien ! Groetjes ook van Suzan en Steven

Croc Dundee on

Ik maar uitkijken naar een blog van Willem maar ho maar "No Blog allowed", dus ik had de hoop al een beetje opgegeven. Maar gelukkig is de redding daar en wat ik zo heb gezien Not bad at all keep on going Anna maar zoals je al aangeeft zet die Willem van je ook maar aan het schrijven hoor.

Waiting for the next blog.
See you, CD

Steve Irwin on

Willem is too busy catching crocodiles mate!, Dundee, which Dutch swamp are you from?