De terug reis begint...

Trip Start Jul 21, 2011
Trip End Aug 12, 2011

Flag of Finland  , Southern Finland,
Thursday, August 11, 2011

Vanmorgen hebben we alle spullen weer ingepakt en in de auto geladen. Vandaag is de laatste dag Helsinki en vanmiddag stappen we alweer op de boot naar Stockholm. Vanaf Stockholm willen we in 1 keer door rijden naar huis, het wordt dus een lange dag.

We zijn rond een uurtje of 9 vertrokken naar de haven van Helsinki. Daar zijn we met een bootje naar het eiland Suomenlinna gevaren. Onze boot naar Stockholm lag al klaar, het einde van de reis komt nu wel heel dichtbij.. Helaas was het slecht weer vandaag en hebben we veel regen gehad. Maar Suomenlinna is zeker een aanrader om even te gaan kijken. Rond een uurtje of 2 zijn we naar de auto gegaan en naar de ingang van de poort van de boot gereden. We waren alleen een beetje te vroeg en stonden helemaal vooraan..

Rond 3 uur mochten we aan boord van de boot en rond 4 uur vertrokken we. Onderweg nog wat mooie foto's kunnen maken van Helsinki en van Suomenlinna. Het is jammer dat we weg gaan uit deze mooie stad en uit dit mooie land.. Maar ik weet zeker dat we snel weer terug komen! Volgende stop: Stockholm!