Usflug uf kribi

Trip Start Apr 20, 2010
Trip End May 31, 2010

Flag of Cameroon  , South Province,
Friday, May 7, 2010

mir hend 2 täg frei und fahren mit em öffentlichebus uf krib. am morge stumer bi ziit uf. mir wend de bus am 08:30 jo nid verpasse, und wia pünktlich di fahren wüssemer jo o nid. am z'morge het sich ussegstellt, dass se philipp nid mit chunnt, er het problem mit em mage. so gun halt d'moni und i mittem taxi zum central voyages. da isch busstation für uf kribi. de taxi döt here choschtet üs 1500 CAF de bus douala - kribi 2000 CAF. und da isch doch immerhin e fahrt vu öppe 3 stund. bilett löse kei problem de bus chömi den do. jo guet mir warten und luegen dem triibe uf dem bushof chli zue. do wörd gepäck uf dächer vu de cär paggt, überall e gedränge, zwüschet ie wieder eine wo wet öppis verchaufe. und eine transportiert sini hühener inere kartonschachtle, hoffendli fahrt de nid mit üs uf kribi. mir sind g'spannt wie echt üssere bus us g'sieht. halbi nüni isch scho lang verbei, und vum bus kei spur, i g'seh aber, dass no meh lüt do sind wo e wiises ticket hend. weiss = kribi. jo da isch jo guet, denn wartemer halt. am 9:15 isch en car vorgfahre wo gär nid so schlecht us g'lueget het. und siehe da, dia mit de wiisse bilett beweget sich. den got da schöe de reihe no, denn uf dem ticket het's e nummere. also kei problem, mir hend en sitzplatz und de bus isch o nid schlecht. d'fahrt nimmt ihren lauf zerscht i d'werchstatt, mi muess jo no tanke, i glaube öppe 180 km isches vu douala uf kribi. aber den got d'fahrt los, durch d'stadt und den dur wälder über flüss und dur chlini dörfer. öppe am 12i chummer den ziemlich verschwitz in kribi a. döt suechemer e taxi wo üs is hoel ilomba fahrt. als einzig wiissi lüt sind mir notürli begehrt, jede witteret e gschäft mit üs. da hotel isch immene dörfli nebet kribi und heisst bwambe. vu 5000 CAF chummer de priis uf 3000 CAF drugge, isch immer no g'nueg.
mir fahrend durch di stadt und den g'siehni am strosserand en laschtwage, mercedes, wiissi kabine und de ufbau une hellgrüe obe wiiss mit me orosche M. alles klar??? de migros isch o in afrika präsent, irgendwie het de laschtwage de weg noch camerun g'funde, übrigens wia no mengs anders schwiizer auto o, d'autobahnviniette (johrgang 90-04) a de frontschiibe züged devo, das dia fahrzüg emol uf schwiizer strosse g'fahren sind.
aso es got mit em taxi richtig hotel ilombe. da hotel fühert e schwiizeri. klar drom gummer döt here. d'stross wörd immer schlechter, da heisst es isch gär kei stross meh, sondern e pischte. aber schlussendlich wörden mir belohnt mit schönem strand, herrlicher ussicht uf's meer und viil sunne.
da isch e chliises hotel mit öppe 15 zimmer, chli usserhalb vu dem dorf bwambe. es isch aber bi mim temporäre arbeitgeber bekannt, so tröffemer am obet den zuefällig o no crew vu üsserem vogel, sie sind vu yaounde noch bwambe chu, wie chli isch di welt mengsmol.
wenn me am strand entlang lauft, chunnt me zu me fluss wo direkt mit me wasserfall is meer mündet, da isch o de grund wieso do s'meerwasser nid so salzig isch. so g'nüssen mir di ziit do und machen üs dem im lauf vum samstig wieder mit taxi bus etc. uf de weg "hei" uf douala.