Bagus!

Trip End Aug 31, 2006

Flag of Indonesia  ,
Saturday, July 22, 2006

alo ...evo mene....jz sm tle tok zaspana zvecer...in zdej je zvecer...tko da sm ful zaspana in bom upam da bl kratka....sam tok da se poslovim od vseh ;) jutri greve z Nino na letalo do otoka Floresa. tam je namen it na komodo island in na drugo stran floresa na jezera v vulkanih ki naj bi spreminjala bravo. na letalu naj bi ble ze v petek pa se je pokvarilo:) tko da so nama prestavili na jutri. upam da jutri zares odideva od tu.

Drgac se pa kr dogaja skos. za neki dni smo najele avto k smo mele dost zajebavanja s temi taksisti , in sle mal okol> sightseeing (ubut, monkey forest...turisti pac:) in surfing (trenutno so pa kr velki valovi tk da bl opazujemo, sm dons vidla enga k se je hmal utopu k mu je leash utrgal).

ble smo na eni fuuul lepi plazi. 2 sta bla v vodi in nikjer drugje nobenga kilometre okol, se prpravlamo it v vodo, jz lih fine nastelam na dilo in se prpele en novozelandc, zgleda pr njih ne gledajo kje je cesta ampak kaksni so valovi, no in mi z avtom zapelje cez dilo: ampak je to seveda bic ki je tudi to prestal cel ;BIC RULES. edin fini so se zlomil. zdej pa probi dobit kr ene cudne francoske se nikol in the life time videne fine na enem baliju!!!vsi so me sam cudn gledal. ampak se je nasu en lokalc z res dobrim srcem k je reku da mi jih bo naredu. tko da zdej mam custom made fins just for my bic.

aja z avtom se je prov zabavn vozit tle. ni tok problem leva stran ceste kokr je to da je volan na levi strani avta in da je presezek avta na tvoji levi in ne na desni. jz sm pri privajanju skoraj nehote pobrala drevo ob cesti. ampak pol je slo pa ql. res dobr vozjo. zdej mi res vec ne bo zabavn prehitevat v ljubljani :) nobenga izziva!

vceri me je pa en ata zmasiru ...se mi zdi da res obvlada , popokal mi je vse, se kej k sploh nism vedla da obstaja. vsakic k pa je kej pocl se je zadovoljno zacel smejat in kricat bagus, bagus...(super, super):)

no ful lepo se imejte kjerkoli ze ste ....sej je povsod loh zabavn al pa povsod grozn ce si tko naredis...tko da upam da si naredis da je dobr