Hey Darrling!

Flag of Indonesia  ,
Sunday, July 9, 2006

Hey darling
....slisim vsaj 10 x na dan (ob dobrih dneh tudi do 50x :) ...haha od ulicnih prodajalcev svega i svasta, pa od taksistov, pa manikuristk, pa maserjev pa sadjerjev pa vcasih se mi zazdi da mi se kasn pes hoce kaj prodat :) ampak sej so lusni...res kok so pa to nasmejani ljudje.... najprej se mi je zdel kao sej jz bi bla tut fake nasmejana ce bi hotla dnar od koga sam pol pa pocas ugotovim da so nasmejani pa prijazni tut uni k nocjo cist nc od mene! in takrat je res dobr filing k vids kok se mamo lahko lepo , pa ne glede na to kaj se ti dogaja / jim dogaja majo vedno nasmeh na ustnicah in kar je glavno, v oceh.

Vceri sva sli z Nino v Sanur -bliznje mesto ob obali....k sva ugotovile da je ubistvu precej zapuscen turisticen skupek hotelov in fenci bajtic za nemske turiste (bi jz rekla)...fuuuul lepo ampak dost zapuscen.
Sedela sm direkt na plazi z nogami v mivki in jedla d best kosilo..za 400sit!!!
Sle sva v Orchyd garden.....ful lepo (mami hotla sm ti kupt semena od ene ful posebne roze pa je blo res drago...pol mi je pa un tm kr dau v eno vrecko neki semen ...tko da pripravi mesto kam jo bos posadila...bo zraslo celo drevo....polno indonezijskih nasmehov:) ....
Zvecer sva hodile po res totalno prazni plazi da bi prisle do nekega pristanisca in poiskali taxi ....pa je tm sred nicesar sedel en simpaticen doamcin in naju vprasal ce rabva prevoz....kjerkoli drugje se mi zdi da bi sli samo cimprej naprej....tu pa sva se kar zmenili da naju on pelje: sicer smo hodil se 15 min do njegovga avta kjer sem sedela na sprednjem zicu, Nina pa na skatli ki je bila edina stvar v zadjem delu avta... haha... ampak je biu pa on tok lustn da je bilo vredno.
Do sedaj je to biu edini vecji trip....ker smo drugac surfale 2x/ dan tle v kuti....vsi pravjo da je najbl zanic ....ampak to pac primerjajo z ostalim balijem , glede na Francijo je pa res raj....ful lepi valovi (no kasni se celi zrusjo) pa guzve manj al pa lih tok kt v franciji,pa ljudje so bl prjazni v vodi, pa ful je japonk k so res dobre...tko da se zenske mal bl pocutmo...edin voda je mal bl umazana kt v fr...aja pa noc je ze ob 6h....

Jutr gremo na en drug spot mal visje od kute, pol v pondelk pa Dreamland....kjer naj bi bli ful dobri valovi....vse skupaj pa nekje v 3 pm, kocice na plazi, ni vode....mal nas skrbi ker jih je ze par od tam prislo bolnih (driska in to) ampak plan je kruh za zajtrk, pol pa kruh za kosilo, za vecerjo pa kruh:) dve nase masta ze zdej probleme....jz bi najraj kr ostala v varnem narocju viskija po vsakem obroku....sam to res nevem kasna bi pol dam prsla cez 2 mesca :)

Aja ce si odvisen od surf oblek ....je res najbl pridet sem....ker te zagotovo mine VSE!!!tle je TOOOOOOOK TEGA SRANJA......da ti enostavno to ne more bit vec vrednota! ....no ampak mi smo se vseen sle mal po nakupih...hehe

Aja pa Matevza ne pogresam zlo....ker je tle ful GEKOTOV....k so res lusni....baje vso drugo golazen pojejo...tko da se ze menim z enim da bi sou z mano domov, skoda edin da ne morjo pojest scurkov....ker tut ta zivi z mano v sobi....ampak mislm da sm se ga ze kr prvadla:) aja apartmaje mamo res ful na lepem vrtu ...k v raju....edin k prides not v apartma gres mal stran od raja ki je zunaj.

ma zdej sm pa res ze velik napisala zaspana sm pa vi tut verjetn :)