Negombo miasto nierowne

Trip End Jan 26, 2013

Flag of Sri Lanka  , Southern Province,
Friday, January 25, 2013

Wydawalo sie duze, okazalo sie do przejscia w ponad godzine. Tzw. Centrum to nowy. Nowoczesny jak na sri lanke dworze. Autobusowy, poza tym toalne zapyzialowo. Ulica wzdluz morza, czesc gdzie my bylismy takase, brzydka raczej, malo,bialalsow, smacznie karmia w malych restauracyjnkach. Dalej na olmoc wypaswowoimfajnie sie robi. Jest tu cos, czego migdzie do tej pory nie widzielismy nasri lance - bary nocne. Duzo neonowi bardzo fajnie wygladajacych kanjp. Wypsowe hotele. Ladnie. Ale z koeli masa bialych. Aha, i tesco exress :)
Negombo bedzie mi sie dobrze kojarzyc, bo po srraceniu nadziei na srebro, tu kupilismy cos, co sobie wmyslilismy, czyli ukochany lancuszek z zajebistym slonie, ja do komoetu w takim samaym wzorze jak lancuzek bransoletke snake. Takze jestemsy zachwyceni, bo w kazdmy miescie odwiedzalismy jubiletow i nigxdzie nie bylo takiej bizu, jak nam sie okdoba.
Tuk tuk umowiony na 1 w nocy, zeby zawiozl nas na lotnisko.
O 4 rano wylot do domu.
I tu konczy sie historia naszych wakacji.
Wakacji, ktore sokojńie moge okreslic, jako wakacje idealne.
Roznorodne rzeczy widzielismy. Pogoda zajebista. Jedzenie smaczne. Hotele w wiekzosci przefajne trafialismy. Buddow tysiac, plaze piekne, dzikie zwirzeta, slonie, mili usmiechnieci ludzie, taniosc, zawisajki i roti. Pociagi spaliowe jadace wsrod pieknych widokow, zapyzaile autobusy w disco na caly regulator, trabice tuk tuki. Kolory. Bardzo fajna ta Sro Lanka. Zdecydowanie do polecenia. Zdecydowanie samemu, bez zrogNizowanego biurapodrozy.