Back to Bali

Flag of Indonesia  , Bali,
Sunday, August 31, 2008

EN:
We were back in Bali with still a few days to spare before we had to fly back to Singapore. Since we already had stayed in the south, we decided to go north this time, to Lovina, finding transportation was easy (rather it found us right at the ferry peer). Finding accomodation in Lovina was also pretty easy, and cheap. We stayed at a hotel (Angsoka) with a really nice pool. The local beach was beautiful, but of black sand, which we don't like, and since the weather was really hot, we spent a lot of time at the hotel pool. We really took it easy and relaxed. We also found a nice restaurant with friendly staff where we ate almost every day, and a nice bar where we ended up spending a few more Rupiah then we antecipated. Also, we have to say that the Balinese are probably the nicest people we met in our trip so far.

We also wanted to see a bit more of the island, so we rented a motorbike for a couple of days to go for a few trips. Our first trip didn't start very well, we stopped at some waterfalls near Lovina, it was a short walk from the road. The waterfall turned out to be dry, and on top Nuno stepped on a loose rock and took a nasty fall over the rocks, nothing serious happened, only a bruised leg (and ego), his main concern was the camera which looked a bit battered, but after pushing some parts back into place it seems to be working properly again. Later we found out that while we were at the waterfall, somebody stole half tank of gas from our bike! Bastards! We still went on, and the rest of the trip up to Tamblingan and Buyan lakes was nice. The next day we went to explore the rice terraces around Jatiluwih, these were much nicer than we expected, it is a really beautiful area. Our butts were totally sore once again from sitting on the scooter, but is was worth it!

PT:
Voltámos a Bali ainda com alguns dias de sobra antes do vôo de regresso a Singapura. Como já tinhamos ficado no sul de Bali, desta vez decidimos ir para norte, para Lovina. Arranjar transporte desde o ferry foi fácil (aliás, o transporte é que nos encontrou logo à saida do barco). Encontrar alojamento em Lovina também foi fácil, e barato. Ficámos no hotel Angsoka que tem uma piscina muito fixe. A praia local era bastante bonita mas não gostámos muito da areia escura, e, como o tempo estava bastante quente, acabámos por passar bastante tempo na piscina do hotel... aproveitámos o tempo para descansar e descontrair. Também encontrámos um bom restaurante com pessoal simpático, onde fomos comer quase todos os dias, e um bar porreiro onde acabámos por gastar mais algumas Rupiahs do que esperavamos. Depois de 2 estadias em Bali, podemos dizer que os Balineses são provavelmente o povo mais simpático que encontrámos na nossa viagem até agora.

Como queriamos ver um pouco mais da ilha alugámos uma moto por dois dias e fizemos algumas viagens. A primeira viagem não começou da melhor maneira, parámos numas quedas de água ainda perto de Lovina. As quedas de água afinal estavam secas, e o Nuno pisou uma pedra solta e deu uma queda aparatosa sobre um monte de pedras. Nada de grave para além de uma ferida numa perna, e a maior preocupação foi a máquina fotográfica que ficou com bastante mau aspecto, mas depois de forçar algumas peças de volta ao lugar, parece que está a funcionar bem outra vez. Mais tarde descobrimos que durante a caminhada até à queda de água alguém tinha roubado meio depósito de gasolina da nossa moto! Os filhos da puta! Não deixámos a má experiência estragar o dia e continuámos a viagem até aos lagos Tamblingan e Buyan, valeu a pena. No dia seguinte fomos explorar os terraços de arroz à volta de Jatiluwih que se revelaram muito mais impressionantes do que esperávamos, é uma zona verdadeiramente bonita. A viagem foi longa e ficámos com os trazeiros um pouco doridos da viagem, mas valeu a pena!

CZ:
Na Bali jsme jeste meli nekolik dni na valeni, nez jsme odleteli zpatky do Singapuru. Prvne jsme na Bali okupovali hlavne jih, tentokrat jsme se rozhodli zamirit na sever ostrova do primorske vesnicky Lovina. Od trajektu do Loviny jsme se dopravili celkem jednoduse bemem a hotel jsme take nasli hned - bungalovy Angsoka - za 6 euro na noc jsme meli docela prostornou chajdu s koupelnou, sedacim a splachovacim zachodem a sprchou se studenou vodou (coz nevadilo, protoze tam stejne bylo sileny vedro). Nejlepsi na celem ubytovani byl paradni bazen, kde jsme travili vetsinu casu. :-) Plaz byla sice docela hezka, ale byl na ni tmavy pisek, coz se nam moc nelibi, takze bazen se docela hodil. Take jsme hned pres ulici objevili dobrou a levnou restauraci s pratelskou obsluhou (hlavne meli bile vino!) a kazdy den jsme tam zasli na veceri. Krome toho jsme navstevovali take bary, kde jsme se zase po case pekne rozsoupli. Na Bali se nam libili hlavne mistni obyvatele, zatim asi nejprijemnejsi ze vsech.

Krome valeni jsme si take pujcili skutr, abychom trochu prozkoumali sever ostrova. Nase prvni expedice moc dobre nezacala, vyrazili jsme navstivit vodopady v blizkosti Loviny, ktere ale byly celkem vyschle, navic Nuno tam spatne slapnul a svalil se mezi kameni. Trochu si odrel nohu a lehce utrpelo i jeho ego, zato nas fotak to odnesl o neco vic. Byl cely pokriveny, tak jsme ho trochu porovnali a zamackali vsechny vycnivajici casti a zda se, ze to nakonec prezije celkem neporusen, akorat ma nekolik sramu, no hlavne ze porad jeste foti. :-) Vratili jsme se ke skutru a odjeli pryc a za nejakou dobu jsme zjistili, ze nam u vodopadu nekdo vysal polovinu nadrze. To od nich opravdu nebylo hezke. Ve zbytku dne jsme jeste navstivili jezera Tamblingan a Buyan, ktera se nam moc libila a navic jsme se u nic moc dobre nadlabli. Dalsi den jsme si vyjeli na ryzova pole v okoli Jatiluwihu, ktera jsou absolutne uzasna a rozhodne stoji za navstevu, i kdyz nasim zadkum se to moc nelibilo, byly uz cele otlacene z neustaleho sezeni na skutru, ovsem bylo to pokochanicko.

Post your own travel photos for friends and family More Pictures

miguelreis
miguelreis on

Boa Viagem
Oi Nuno e Eva estive a falar com o casinha a semana passada e ele contou-me da vossa aventura!
Que louco (fisshhhe)!
Espero que corra tudo bem e com poucos azares!
Gostei muito dessa ideia!
Pena, que isto agora, de vida de casado e putos não dê para isso.
Bem eu vou acompanhando-te aqui no blog!
Bêbem um copo por mim e quando voltares aqui diz qq coisa!