Zwiedzanie Prime Outlet ;-P

Flag of United States  , Florida
Friday, November 5, 2010

[Ma]

Zaplanowaliśmy na dziś małe zakupy przedpołudniem, potem wyjazd na start promu, i powrót na wieczorne zakupy. Ale koło godziny 10 się okazało, ze jednak start odwołano, co spowodowało nasz nieco dłuższy pobyt w outllecie.

Ciekawą rzeczą dziś odkrytą był sklep Forever21. Było w nim tyle super rzeczy, tyle sukienek oryginalnych  na mój rozmiar, ze mogłabym siedzieć w nim cały dzień. Kupiłam w końcu tylko jedną, którą zakapowani mi w reklamówkę, Po przybyciu do hotelu w oko wpadł mi napis na spodzie reklamówki John 3,16. Od razu skojarzyłam to z Pismem Świętym. I słusznie. Zaczeliśmy szukać o tym informacji i się okazało, ze to forma ewangelizacji. Tak wyczytaliśmy w Wikipedii. :)

Kolejna rzecz: Michał podczas ostatniego pobytu nie miał problemów z rozmiarami, teraz już ma. Wchodzi w rozmiar S. A czasem i S jest za duże. He.

Jeśli chodzi o parki rozrywki to napiszę, w czym udało się nam uczestniczyć. Mozna w nich przeżyć: tornado, atak rekina, trzęsienie ziemi,
spadająca windę, pędzący z prędkością 96 km/h rollercoaster, strzelaninę, wybuchy, skaczące samochody przez ogień, wizytę w centrum dowodzenia z filmu Men in Black ..... itd.
Fajne przeżycia są w miejscu zwanym Simpson Ride. Siedzi się w takim wagoniku, który skacze, trzęsie się, przechyla, chlapie wodą, przed oczami dookoła głowy ma się obraz bajki. I wszytko to razem sprawia wrażenie realnego bycia w bajce i przezywania realnej przejażdżki. Michał za pierwszym razem (2 lata) miał zamknięte oczy, bo tak się bał. Teraz juz była odwazny, na wszystko patrzył. :)

Byliśmy tez drugi raz na rollercoasterze Zemsta Mumi. Okazał się zupełnie inny niż w Los Angeles. Ciekawszy, bo była i woda i ogień:)

Woda, ogień, wybuchy, trzęsienia już się nam znudziły. Dlatego  jutro idziemy do SeaWorld. Może znów uda mi się pokarmić delfiny. We will see!!!

I szkoda, ze nie udało się nam obejrzeć start promu na żywo! No ale trudno! Pozdrawiamy.

set on

spoko spoko, nastepnym razem sie uda :-), ale fajnie ze wam sie takie rzeczy nudza hehe trzesienia ziemi, ogien itp ciekawe jakie atrakcje niedlugo beda dla was jeszcze ciekawe hmmmm :-)

Lodzski on

Moze z Michalem musicie isc na zakupy do sklepu dziecinnego.