Odpoczynek w Duck Key

Flag of United States  , Florida
Friday, October 29, 2010

[MA]

Dziś dzień spędziliśmy przy naszym hotelu, nad basenem i laguną. Kąpiele wodne i słoneczne, w międzyczasie podglądanie co porabiają delfiny. Mozna było pooglądać je w trakcie zabaw z chętnymi czy w trakcie karmienia. Skoki, chlapanie ludzi, machanie ogonami i takie tam rozne. Fajnie! Pływanie z delfinami ok 1h - 160$. Zabawy z delfinami bez wchodzenia do wody - o,5 h - 60$.

Woda w basenie cieplejsza niz powietrze. Ale miło. W lagunie chłodna, ale przyjemna i pełno w niej ryb.

Wieczˇr to spacer nad przystań. A tam duze niespodzianki w wodzie, co widać będzie na filmie.

Śniadania na razie jemy sami. Raz tylko zamawialiśmy - w moim wykonaniu były to french toast - mniam a Michal jadł omleta z ziemniakami. A tak to kanapki z serkiem białym, szynką, serem zˇłtym, pomidory, muffinki. Do tego zamawiamy dzbanek kawy. I siadamy na tarasie patrząc na błękitne niebo i palmy.

Jutro wyruszamy do Miami, gdzie spędzimy weekend. Jutro wymieniamy samochˇd. I moze jakieś pierwsze zakupy w outlecie.

A teraz burza, leje i wieje na maxa! Ale cały czas gorąco!

W telewizji program o tornadach:)

W niedziele pierwszy raz obejrzę Desperate Houswives na żywo! :-)

dg on

ta mala rybka to chyba rekinek :) az sie chce wskoczyc do wody i wykapac hehehe

ms on

a tym autem lepszym chcecie scigac traby powietrzne? :-)

as on

Ta rybusia to przekarmiony Nemo hehehehheh